Tuesday 1 January 2013

Blog Baru

dulu gua dah buat blog, naik gila gua mencari polowers sampai 300 bijik. tak banyak pon lagi. tapi niat nak menambah tu ade la. motipnya nak polowers ni, ibarat pepatah uganda berkata, makin banyak polowers makin pemes insan itu. ingat bercita2 nak 10 juta polowers lagi biar lagi femes dari Psy Gangnam Style tu. (pe motif tah nak pemes neh) 

takde la. gua bukan nak sangat polowers sampai 5 ribu lebih ke hape(amboi nampok beno nipunye) gua cuma nak ada orang berinteraksi dengan gua. mana boleh buat blog, lepas tu yang komen pon gua, yang buat entri pon gua. cakap sorang2 pulak, gayanya macam kat tanjung rambutan tu ha. tapi spoil habis la blog gua yang lama tu, sebab lupa pasword blog. gua guna emel lain untuk blog tu. nasib tak menyebelahi gua. dekat 4,5 juta kali gua try pasword dia. macam nak bukak pasword peti duit kat bank plak rasanya. banyak kali cuba la, takboleh jugak. akhirnya gua give up.

hasil give up tulah yang gua buat blog ni. saja la kan gua bagi nama blog sukahati. sebab gua bagi nama sukahati? sebabnya, suka hati gualah nak bagi nama apa pon, blog gua bukan blog lu orang? hehe, takde la. sebenarnya gua pon takde idea nak bagi nama pende. oke la ni kan "sukahati", bukan suka gitu yang nyanyian gula-gula cilake tu. "sukahati" mungkin sebab blog ni gua buat suka hati gua je nak tulis pape. tu je la kot.

beria-ia nulis, hampeh sekor pon takde lagi nak jenguk ni. mana orang2 kampung ni wei? dah lupa gua ke wei? gaya gua macam desperate plak. takpe la nanti gua promot blog ni scr besar-besaran. okay la, bye penonton2 setia semua. (syok sendiri je)

p/s: tak perasan plak gua buat blog ni betul2 tahun baru punya. 

9 comments:

Unknown said...

err, blog lama apa namanya? bg details sbb aku terasa ingin mbantu ko utk dapatkan blk blog lama tu...tulun sedaya mampu jer

Ipah said...

disebabkan aku dah buat blog baru ni, so aku rasa blog tu buat kenangan jela. kalo aku dapat blog yg lama tu pon, tak reti den nak nguruih dua bijik blog. ponat den. satu lagi sblum aku lupa pasword tu, aku dh private blog tu. kira dh terhapus la. hoho

Cik Zara said...

same with me. ni pun blog baru. blog lama terlupa password. padahal followers kire beratus la jugak..nak tak sebab gila berblogging terpaksa buat juga,huhu..

Ps: apa kata disable word verification for comment ni..susahlah nak taip nombor bercampur abjad ni..hehe.. Peace

Ipah said...

@Cik Zara senaseb la kite. hoho

p/s balek: yg word verification tu, dah settle. beres. tq

Cik Zara said...

hehe..baguslah cepat dan pantas..

done follow 13#

Mohd Sabrie said...

alahai..lupa pswd ye..hehe,ni org kg dtg jenguk ni :)

Ipah said...

@Yie Weezer. ho'oh lupe paswed. mekaseh orang kampung.

Unknown said...

oh .. sayangnya . takpa pelan2 kayuh beskal . nanati aku bawak naik motor . nak2 ?

aku pun dua kali lima jer .

✿✿mamAuni✿✿ said...

selamat berblog kembali...folo sini..jgn lupa folo balik ya...:D